TikTok Zarabianie – Jak Zacząć I Ile Można Zarobić?

943
0
Share:
Tik Tok zarabianie

Media społecznościowe pobudzają wyobraźnię i rozpalają marzenia o wielkich zarobkach. Jest to szczególnie wyraźnie widoczne wśród młodzieży i osób po 20 roku życia. Czym jest TikTok, jak zacząć zarabianie i ile można zarobić? 

TikTok

Najpopularniejsza aplikacja mobilna, która umożliwia wrzucanie krótkich filmików i prowadzenie live’ów. Popularność konta na TikToku określa się poprzez liczbę osób obserwujących profil, a także ich aktywność. Jest to jedna z najprostszych w obsłudze aplikacji tego typu, co stanowi dodatkową zachętę do spróbowania swoich sił w internecie.

Kto może zarabiać na TikToku?

Założenie konta na TikToku wymaga ukończenia 13 roku życia i zgody rodziców. Z formalnych ograniczeń jest to właściwi jedyne, które określa, kto może korzystać z TikToka. Warto zapoznać się dokładnie z regulaminem aplikacji, szczególnie jeśli osoba chcąca założyć konto nie ma ukończonych 18 lat.

Oprócz tego zarabianie na TikToku wymaga wytrwałości, cierpliwości, kreatywności i umiejętności, które pomogą w nawiązywaniu relacji z odbiorcami. Wymagana jest również znajomość aktualnych trendów i swoboda działania.

Zarabianie na TikToku – pierwsze kroki

Zanim zacznie się prowadzić TikToka, powinno się ułożyć plan działania na najbliższy rok i systematycznie go realizować. Niezwykle istotne jest regularne zamieszczanie spójnych materiałów, dzięki którym szansa na zaistnienie będzie zdecydowanie większa.

Prowadzenie profilu na TikToku wymaga zaangażowania, czasu, chęci i cierpliwości. Jeśli wykaże się tymi cechami, a także połączysz je z oryginalnym i ciekawym tematem, to szanse na sukces będą naprawdę duże. Warto mieć na uwadze, że pierwsze sukcesy nie pojawiają się od razu. Zazwyczaj potrzeba miesięcy ciężkiej pracy, aby zarobić pierwsze pieniądze.

Sprawdzone metody zarabiania na TikToku

Niezależnie od wybranej drogi na TikToku, zawsze najważniejsza będzie ilość osób obserwujących profil i ich aktywność. Jedynie popularne konta mają realną szansę na zarobienie pieniędzy, choć nie potrzebne jest do tego miejsce w czołówce. Jak zarabiać na TikToku? 

  • Programy partnerskie

Idealny początek dla małych kont, które nie mają jeszcze dużej liczby followersów. Nawiązanie współpracy z mniejszymi markami jest możliwe nawet kilka tygodni po rozpoczęciu swojej przygody. Chociaż początkowe zyski są bardzo małe, to jest to doskonały sposób na budowanie swojego wizerunku i przechodzenie do coraz lepszych programów partnerskich.

  • Promocja produktów

Reklama produktów powinna trafić do jak największej liczby odbiorców. Gdzie można znaleźć najwięcej potencjalnych klientów? Oczywiście w mediach społecznościowych, takich jak TikTok. Tutaj wymagane są jednak pewne umiejętności, ponieważ reklamowany produkt musi być wyraźny i czytelny, ale jednocześnie reklama nie może być agresywna ani zbyt nachalna. Im większe zasięgi konta, tym ciekawsze propozycje współpracy zaczną się pojawiać.

Należy też unikać promowania wszystkich produktów. Często lepiej jest odrzucić propozycję promowania produktów, niż zareklamować coś wadliwego lub nieuczciwego. Dobrze jest też poznać swoich obserwujących i wybierać produkty dedykowane tej konkretnej grupie docelowej.

  • Transmisje na żywo

Jeden z najpopularniejszych sposobów na zarabianie na TikToku (szczególnie wśród mniejszych twórców). Prowadzenie transmisji na żywo możliwe jest od 1000 obserwujących, a drugim warunkiem jest ukończenie 16 roku życia.

Ten rodzaj zarobku sprowadza się do otrzymywania prezentów od widzów. Następnie one przeliczane są na diamenty, które możemy wypłacić już jako prawdziwe pieniądze. Im więcej osób ogląda transmisję, tym większe szanse na znaczący zarobek. Oczywiście nie jest to najłatwiejsza metoda zarabiania na TikToku, ponieważ wymaga kreatywności. Transmisje na żywo muszą być ciekawe, aby nie tylko przyciągnąć widzów, ale również ich zatrzymać i zachęcić do płacenia.

  • Rozwój i sprzedaż kont

Ciekawy wybór dla osób, które nie mają problemu z szybkim zdobywaniem obserwujących na profilu. Rozwinięte konta na TikToku najczęściej kupują firmy, ponieważ jest to dla nich najlepszy sposób na prowadzenie kampanii reklamowych. Z kolei dla twórcy konta oznacza to znacznie większe pieniądze.

  • Zarządzanie kontem firmy

Wiele firm szuka osób, które są kreatywne i zaznajomione z aktualnymi trendami. Zarządzanie kampaniami TikTok Ads jest znakomitym sposobem na dobrze płatną i ciekawą pracę dla znanych marek, które aktywnie działają lub zaczynają działać w mediach społecznościowych. Ogłoszeń o tego typu pracę można szukać w popularnych serwisach ogłoszeniowych, ale również na TikToku, Instagramie czy Facebooku.

TikTok – ile można zarobić?

Widełki zarobkowe na TikToku są bardzo duże. Wiele zależy od wielkości konta, ilości obserwujących, ale również od samej osoby prowadzącej dany profil. Umiejętność reklamowania siebie i negocjowania warunków umowy są bardzo istotnymi aspektami kariery w mediach społecznościowych.

Początkujący użytkownik TikToka musi skupić się na zdobyciu followersów i budowaniu swojego wizerunku. W tym czasie ciężko jest o jakikolwiek zarobek, ale jednocześnie trzeba włożyć dużo pracy w swoje konto.

Po przekroczeniu 1000 followersów mogą zacząć pojawiać się pierwsze pieniądze. Zazwyczaj są one z transmisji na żywo, choć oczywiście w tym przypadku wszystko zależy od widzów.

Pierwsze umowy niemal zawsze polegają na barterze, czyli otrzymywaniu gotowych produktów w zamian za reklamę. Mogą to być różnego rodzaju ubrania, kosmetyki czy sprzęt elektroniczny. Dopiero po dalszym rozwinięciu konta i zwiększeniu jego popularności pojawiają się nieco sensowniejsze pieniądze. Niewielki twórca, który posiada zaledwie od 1000 do około 5000 tysięcy obserwujących, może liczyć nawet na kilka tysięcy złotych za zamieszczenie jednego materiału na TikToku. Częstotliwość pojawiania się tego typu ofert zależy w znacznej mierze od umiejętności i charyzmy TikTokera.

Najbardziej doświadczeni użytkownicy TikToka mogą zarabiać nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych za zamieszczenie w serwisie jednego krótkiego materiału reklamowego. Ich zarobki potrafią zbliżyć się nawet do miliona złotych w skali roku.

Oczywiście osiągnięcie takich wyników wymaga ciężkiej pracy, aktywności i systematyczności. Nie da się przeskoczyć żadnego etapu. Nieustannie rozwijanie profilu na TikToku przekłada się na większe zarobki, ale jest to trudne zajęcie i nie każdy da rade wybić się do czołówki. Warto jednak próbować, ponieważ nawet mniejsze kwoty robią wrażenie i potrafią być zdecydowanie lepsze niż w przypadku standardowej pracy na etatcie.

Oceń Wpis!
[Total: 5 Average: 5]
Zostaw:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x