Jak Zwiększyć Ruch na Stronie? Darmowe Sposoby

1475
0
Share:
ruch na stronie

Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ruchu na stronie. W tym wpisie skupimy się na najpopularniejszych z nich.

Reklama

Reklama w Google Ads, FB i kilku innych miejscach, to dobry wybór na zwiększenie ruchu na stronie. Dostosuj swoją kampanie do celu, jaki chcesz osiągnąć — zwiększyć ruch na stronie, zwiększyć konwersje czy po prostu nawiązać kontakt.

Social Media

Photo by NordWood Themes on Unsplash

Nie wystarczy tworzyć wysokiej jakości treść i mieć nadzieję, że ktoś je znajdzie. Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na blogu jest wykorzystanie mediów społecznościowych i promowanie tam treści.

Twitter idealnie się do tego nadaje — krótkie, zwięzłe treści z odpowiednimi hasztagami w darmowy sposób mogą skierować ruch na Twoją witrynę. Sytuacja podobnie wygląda na Facebooku. Dołącz do grupy, forum i bądź tam aktywny. Angażuj się w dyskusje merytoryczne. Social Media to wysokiej jakości ruch.

Publikuj treści na LinkedIn

Linkedln to coś więcej niż miejsce, gdzie możesz znaleźć pracę. Największa na świecie profesjonalna sieć społecznościowa jest teraz cenną platformą publikacyjną, gdzie możesz publikować treść. Pozwoli Ci to zwiększyć ruch na stronie i budować profil w branży.

Zwróć Uwagę na One Page SEO

Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek jest cenną i wartościową praktyką. Optymalizacja pod SEO zwiększy ruch organiczny. Zobacz poniżej:

– Nagłówki SEO, które przyciągają uwagę

Nagłówki są jedną z najważniejszych części Twoich treści. Bez chwytliwego nagłówka nawet najlepszy post na blogu zostanie nieprzeczytany. Opanuj sztukę pisania nagłówków. Zapraszam na pudelka, oni wiedzą jak to robić. Zastanów się dobrze nad swoim nagłówkiem za nim klikniesz ”Opublikuj…”.

– Napisz atrakcyjny Meta Description

Krótki opis, który widzi przeglądający podczas wyświetlania wyników. Użyj słowa kluczowego na początku swojego opisu. Upewnij się, że Twój opis niesie korzyści dla czytelnika.

– Użyj swojego słowa kluczowego w pierwszym akapicie

Użyj słowa kluczowego w pierwszym akapicie. Czytelnik, kiedy kliknie i wejdzie na Twoją stronę musi widzieć, że artykuł opisuje jego problem. Jeśli nie zobaczy słowa kluczowego, które szuka — wyjdzie.

– Użyj swojego słowa kluczowego w co najmniej jednym nagłówku

Użyj słowa kluczowego w co najmniej jednym nagłówku — wysyła to sygnał do Google, że Twój artykuł rzeczywiście dotyczy tematu słowa kluczowego.

– Użyj słowa kluczowego w znacznikach Alt obrazka

Użyj słowa kluczowego w niektórych tagach alt obrazów. Ale nie przesadzaj, bo może wyglądać to na spam. Więcej o optymalizacji obrazków znajdziesz w tym wpisie.

– Użyj słowa kluczowego w nazwach plików obrazów

Zamiast nazywać obrazy image-01, image-02 itd., Użyj słowa kluczowego w nazwie pliku obrazu. Jeśli twój artykuł dotyczy samochodu porsche 911, nazwij swoje pliki graficzne porsche911.jpg, samochódporsche911.jpg itd.

– Użyj słowa kluczowego równomiernie

Spróbuj użyć słowa kluczowego równomiernie w artykule. Słowo kluczowe musi pojawiać się naturalnie w tekście i z odpowiednią częstotliwością.

– Utwórz Linki Zewnętrzne

Odsyłaj czytelnika do witryn z wysokim autorytetem, które są związane z tematem Twojego artykułu. Google to docenia.

– Niech Twój tekst będzie czytelny

Używając krótkich zdań i krótkich akapitów, będziesz dłużej utrzymywać czytelników na stronie.

Im dłużej czytelnik spędza czas na Twojej stronie, tym wyższą zajmujesz pozycję w wynikach wyszukiwania. Powód tego jest prosty: algorytm Google stwierdza, że im dłużej ktoś jest na Twojej stronie, tym bardziej prawdopodobne jest, że strona odpowiedziała na jego zapytanie. Ostatecznie na tym wszystkim zależy Google: dopasowanie treści do wyszukiwanych haseł.

– Słowa Kluczowe z ”długim ogonem” tzw. Long-Tail

Pojedyncze słowa kluczowe mają zazwyczaj dużą konkurencje więc zastanów się nad tymi z 3, 4 wyrazami dotyczącymi tematu. Jak pokazują dane, pozycjonowanie na long-tail ma duży współczynnik konwersji.

– Ustaw Przyjazne Linki

Takie ustawienie permalinku pozytywnie wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce google. Po pierwsze użytkownik wie, w co klika, a po drugie zawiera słowa kluczowe, na które pozycjonujemy nasz wpis.

Zobacz: Jak skutecznie zoptymalizować wpis na blogu?

Posty Gościnne

Skuteczna forma promocji swoich treści. Znajdź bloggera z interesującym Cię tematem i napisz do niego z propozycją napisania artykułu. Dodatkowa wskazówka — znajdź wpis, który wymaga uaktualnienia na jego blogu i daj mu znać, że możesz go uaktualnić. Sytuacja win-win. On ma zaktualizowany tekst, a Ty promujesz swój blog.

Zaproś Innych do pisania na Twoim Blogu

Posty gościnne działają w dwie strony. Oprócz publikowania treści na innych blogach zapraszaj bloggerów ze swojej niszy do pisania u siebie. Prawdopodobnie udostępnią go w swoich social mediach i przekierują ruch do Ciebie. Tylko upewnij się, że publikujesz wysokiej jakości teksty.

Zdobądź Linki Zwrotne (backlinki)

Im większa wartość (PA) Witryny odsyłającej, tym lepiej dla naszej strony, ma to istotny wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce. Możesz dodać link na Wikipedii, a jej autorytet jest naprawdę wysoki.

Linki Wewnętrzne

Wpływ na ruch na stronie ma również jej wewnętrzna struktura linkowania. Podczas tworzenia treści pamiętaj o dodaniu linku do innych artykułów. Pomaga to nie tylko w pozycjonowaniu, ale także powoduje, że użytkownik intuicyjnie porusza się po Twojej witrynie i odwiedza więcej podstron.

Wywiady z liderami ze swojej branży

Świetny pomysł na artykuł. Zdziwisz się ile osób będzie chciało z Tobą porozmawiać, jeśli o to poprosisz. Może to być jedno pytanie zadane kilku liderom albo szerszy wywiad. Znane nazwiska nie tylko przyciągną uwagę czytelnika, ale zwiększą Twoją wiarygodność. Dodatkowo zwiększysz ruch na stronie, jeśli osoba, z którą przeprowadzisz wywiad udostępni go u siebie.

Nie zaniedbuj Email Marketingu

Email Marketing to potężne narzędzie, które może zwiększyć ruch na blogu. Uważaj, aby nie bombardować swoich subskrybentów bezwartościowymi emailami o każdej aktualizacji na stronie. Twórz wartościowe wiadomości.

Upewnij się, że Twoja strona jest Responsywna

Obecnie większość osób korzysta z telefonu podczas przeglądania internetu. Nawet najprostsza strona musi być dostosowana do smartfona. Ma to duże znaczenie w pozycjonowaniu i wygodzie użytkownika.

Przyśpiesz Stronę

Zdarzyło Ci się czekać 30 sekund na załadowanie strony? Mnie nie. Jeśli strona będzie wczytywać się długo, współczynnik odrzuceń będzie wysoki. Upewnij się, że Twoja strona jest zoptymalizowana zobacz jak to zrobić. Im strona szybciej się ładuje, tym lepiej.

Komentuj inne blogi

Stary sprawdzony sposób. Komentowanie może nie od razu zapewnia natychmiastowy wzrost liczby wejść, ale buduje linki zwrotne. Komentuj blogi ze swojej niszy, zadawaj intrygujące pytania, zaciekawiaj. Nikt nie lubi spamu. Dzięki komentowaniu innych budujesz reputacje i rozpoznawalność nazwiska.

Analizuj Google Analytics

Google Analytics jest nieocenionym źródłem informacji na temat niemal każdego aspektu naszej witryny. Od najpopularniejszych stron, po dane demograficzne użytkowników, źródła ruchów itp. Uważnie śledź swoje dane w Analytics. Zwróć uwagę na to, które strony i posty są najpopularniejsze, skąd pochodzi największy ruch.

Podsumowanie

Nie ma idealnej formuły na sukces, choć niektórzy wciskają taki kit. Dlatego musisz eksperymentować — zmieniaj długość i format treści tak, aby były, jak najbardziej atrakcyjne dla różnych grup czytelników. Aktualizuj swoje wpisy, zadbaj o to, żeby tekst miał minimum 500 znaków. Mieszaj — zamiast grafiki użyj video. Testuj.

Daj znać w komentarzu, czy znasz jeszcze jakiś sposób!

Photo by Agence Olloweb on Unsplash

Oceń Wpis!
[Total: 2 Average: 5]
Zostaw:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

Ta witryna używa ciasteczek. Pozostając na stronie zgadzasz się na ich użycie. Czytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close