Jak zarabiać na Instagramie z webePartners?

244
0
Share:
zarabianie insta

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możesz zarobić na swoim koncie na Instagramie? Ten post pokaże Ci jak to zrobić z pomocą webePartners?

Jeśli jesteś podobny do mnie, na pewno zastanawiałeś się jak można zarabiać na instagramie i jak robią to najlepsi. W tym artykule zobaczysz jeden z najlepszych sposobów.

Ta strategia pozwoli Ci zarabiać na Insta. Jest ich kilka, ale ta należy do łatwiejszych. Nie potrzebujesz kilku tysięcy obserwujących i nie musisz nic inwestować. Zaraz podzielę się z Tobą prostym sposobem na zarabianie na instagramie z webePartners za darmo!

Co to jest webePartners?

Sieć Afiliacyjna do zarabiania na blogach i w social media: YouTube, Facebooku, Instagramie dzięki linkom afiliacyjnym.

Więcej przeczytasz o tym tutaj:

Marketing Afiliacyjny jak i gdzie zacząć? 7 Prostych Kroków

Dlaczego Instagram to świetne miejsce do zarabiania?

Powód jest prosty: Instagram jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie — ponad 1 miliard aktywnych użytkowników miesięcznie!

Czego potrzebujesz żeby zarabiać?

  • Niszy.
  • Platformy. Strony (bloga) na który będziesz kierował ruch.
  • Produktu. Czyli webePartners.

Metoda którą Ci pokaże działa również na innych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Linkedin czy Youtube!

Jak zarabiać na INSTAGRAMIE z webePartners? 7 KROKÓW

1. Zarejestruj się w webePartners

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to utworzyć bezpłatne konto w webePartners. Tutaj znajdziesz produkty do promowania. Rejestracja konta webePartners jest łatwa, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do webePartners.pl
  2. ZAREJESTRUJ się jako wydawca.
  3. Następnie wprowadź email, hasło i zaakceptuj regulamin. Kliknij utwórz konto.
  4. Sprawdź swój email i kliknij link potwierdzający.
  5. To wszystko. Jesteś zarejestrowany.

2. Wybierz nisze

Teraz gdy już się zarejestrowałeś, czas na niszę. Wybór właściwego tematu jest kluczowy. Twoim obowiązkiem będzie znalezienie ludzi dla tej niszy na Instagramie. Sukces tej strategii zależy od tego, czy wybierzesz dochodową.

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać dochodową niszę.

  • Wybierz niszę na której się znasz. Im więcej wiesz o niszy tym łatwiej będzie Ci ją promować. Będziesz dokładnie wiedział, jakie produkty są najlepsze i czego szukają twoi odbiorcy.
  • Wybierz niszę, która zarabia. Niektóre nisze mogą wydawać się świetną opcją do zarabiania pieniędzy, jednak jeśli chodzi o znalezienie produktów do sprzedaży, sprawy mogą się skomplikować. Za nim wybierzesz nisze, przejrzyj kategorię webePartners, aby sprawdzić czy w tej niszy są DOBRE produkty.
  • Czy ta nisza jest popularna na Instagramie? Przeszukaj odpowiednie hashtagi i osoby dotyczące IG, aby określić jak popularna jest nisza. Dobry produkt jest bezużyteczny, jeśli nie możesz znaleźć nikogo, kto mógłby go kupić.

3. Znajdź produkt w webePartners

Teraz, gdy już znalazłeś dochodową niszę, możesz zacząć promować produkty. Aby rozpocząć wykonaj następujące kroki:

  • Zaloguj się w webePartners.
  • Dołącz do programu partnerskiego wybranej marki ( czyli reklamodawcy). Listę programów partnerskich znajdziesz tutaj.
  • Wygeneruj linki afiliacyjne do produktów, które chcesz polecać.

Cała operacja jest bardzo prosta i wyjaśniona KROK PO KROKU.

Aktywny link możemy umieścić w opisie profilu, tzw. BIO. Dla dużych profili, powyżej 10 tys. followersów, Instagram udostępnił możliwość dodawania linków w Instagram Stories. Wystarczy, przesunąć palcem w górę, a od razu zostaniemy przeniesieni do strony docelowej.

4. Utwórz Landing Page

Strona Landing Page to prosta strona docelowa, na którą zaczniesz kierować swój ruch z Instagrama. Więcej o stronach docelowych przeczytasz tutaj.

Powodem dla którego nie wysyłamy ruchu z Insta bezpośrednio na webePartners jest to, że chcemy zbierać adresy email i kontrolować konwersje. Większość osób, która znajdzie się na stronie docelowej — nie kupi produktu za pierwszym razem. Dodatkowo może zainteresują ją inne treści.

Zbierając ich adresy e-mail, możesz nadal wysyłać im informacje o produktach; co znacznie zwiększa ogólną sprzedaż. Więcej niżej.

Aby utworzyć Landing Page polecam Landingi albo GetResponse na których w łatwy sposób stworzysz dobrze konwertującą stronę docelową. Warto z nich skorzystać bo oferują gotowe szablony, które prosto można edytować.

5. Przekieruj ruch z Instagrama

Po ogarnięciu pierwszych 4 kroków nadszedł czas na promowanie swoich produktów.

Celem jest zwiększenie ruchu na stronie docelowej, ale jeśli poważnie myślisz o zarabianiu na instagramie, ważne jest abyś nauczył się podstaw IG. Ustawienie profilu na instagramie od czego zacząć?

  1. Zdjęcie profilowe – Zdjęcie przedstawiające Twoją twarz (najlepiej z bliska).
  2. Nazwa użytkownika – Wyróżniająca się i odnosząca się do niszy.
  3. Biogram – Poinformuj użytkownika czym się zajmujesz.
  4. Hashtag – Uwzględnij słowo kluczowe w swojej biografii. Takie które odpowiada branży.
  5. Zdjęcia – Dodawaj zdjęcia wysokiej jakości.

Teraz gdy znasz już podstawy. Poniżej kilka metod, które pomogą Ci przyciągnąć uwagę i zwiększyć ruch:

Używaj hashtagów

Tak, tak hashtagi działają. Umiejętne ich używanie pomoże Ci, aby użytkownicy łatwiej Cię znaleźli w wybranej niszy. Oto jak z nich korzystać:

  • Przeszukaj hashtagi — Poświęć trochę czasu i sporządź listę z najlepszymi hashtagami dla Twojej niszy. Instagram powie Ci ile osób ich używa. Unikaj tych popularnych, bo tam ciężko będzie Ci się przebić. Skup się na tych poniżej 100.000 postów.
  • Dodaj hashtagi do swoich postów — Gdy opublikujesz zdjęcie dodaj do opisu swój niszowy hashtag ( nie więcej niż 20). Umożliwi to wyświetlenie Twojego zdjęcia przed docelową grupą odbiorców. Jeśli spodoba się im zdjęcie, mogą sprawdzić Twój profil i wbić na stronę.
  • Śledź hashtag — Polub i komentuj inne profile z niszowego hashtagu. Interakcja z innymi ludźmi z Twojej niszy jest ważna i pomoże Ci zostać zauważonym.

Twoja Relacja

Story na insta to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi. Dobrze jest dodawać coś do relacji dwa razy dziennie. Kolejną fajną opcją jest dodanie hashtagu do twojej relacji; pozwoli to na wyświetlenie się jej w niszowym hashtagu. Dla dużych profili, powyżej 10 tys. followersów, Instagram udostępnił możliwość dodawania linków w Instagram Stories.

Używaj Reklamy

Obecnie płatna reklama na Insta nie jest droga, a pozwala dotrzeć do dużej liczby osób. Oczywiście nie musisz płacić za reklamy, aby ta strategia działała. Po prostu płatne reklamy pozwolą Ci na natychmiastowe zwiększenie ruchu na stronę docelową.

Jeśli chcesz korzystać z płatnych reklam na Instagramie, przejdź do Menedżera reklam na Facebooku, aby prawidłowo skonfigurować kierowanie reklam.

6. Kontynuuj budowę listy e-mail

W tym momencie powinieneś zauważyć ruch płynący do Twojej strony docelowej. Być może dokonałeś pierwszej konwersji sprzedażowej; jeśli miałeś szczęście.

Często jest tak, że widzimy ruch, a nie widzimy sprzedaży. Jak pisałem wcześniej, większość ludzi nie kupi przy pierwszej interakcji z produktem. Średnio potrzeba 7 komunikatów marketingowych, zanim lead zdecyduje się wydać pieniądze. W marketingu nazywa się to regułą 7.

Dlatego zbudowanie listy e-mail jest kluczowe!

Będziesz potrzebować narzędzi do email marketingu, aby móc automatycznie wysyłać kolejne wiadomości e-mail do swoich potencjalnych klientów. Polecam użycie GetResponse.

Ważne jest abyś nie spamował swoich potencjalnych klientów mailami z napisem „KUP TERAZ”, „PROMOCJA” i tak dalej. To kurwa nie działa!

Zamiast tego edukuj swoich potencjalnych klientów, dostarczaj przydatnych informacji o swojej niszy i dawaj wartość. A potem co jakiś czas subtelnie przypominaj im, dlaczego Twój produkt jest dla nich dobrą inwestycją.

Do siódmego wysłanego e-maila Twoi odbiorcy będą Ci bardziej ufać i łatwiej będzie im słuchać Twoich rekomendacji.

Ten proces nazywa się lejkiem sprzedaży. Lejki sprzedażowe są używane przez największe korporacje i marki. Używają dokładnie tej samej metody, ponieważ działa!

7. Testuj i Powtarzaj

Gotowe. Teraz już wiesz jak zarabiać na instagramie. Dzięki tej metodzie; im więcej wysiłku włożysz w swój profil na Instagramie, tym więcej możesz zarobić.

Podsumowanie

Ilu obserwujących na Instagramie potrzebujesz, aby zarabiać pieniądze?

Nie ma magicznej liczby. Nie potrzeba tysięcy obserwujących, żeby zarabiać. Może wygląda to super, ale ważniejsze jest ich zaangażowanie.

Odpowiedz sobie na pytanie, czy wolisz 100.000 tyś niezainteresowanych obserwujących, czy 1000 prawdziwych fanów? Skoncentruj się na budowaniu prawdziwych i angażujących relacji na insta, a sprzedaż przyjdzie z czasem.

Ile możesz zarobić na Instagramie?

Jest to pytanie na które ciężko odpowiedzieć, bo zależy od kilku czynników:

  • Nisza w której działasz – Niektóre zarabiają więcej niż inne. Im bardziej niszowy temat, tym lepiej, gdyż przy tych najpopularniejszych jak moda, fitnes czy kosmetyki konkurencja jest bardzo duża.
  • Produkty – Sprawdzone i zgodne z oczekiwaniami klientów.
  • Zaangażowanie – Im więcej wysiłku włożysz w budowanie relacji na Insta, tym więcej potencjalnie możesz zarobić.
  • Doświadczenie – Jeśli dopiero zaczynasz nierealistyczne jest oczekiwanie, że zarobisz tyle co ktoś z wieloletnim doświadczeniem. Umiejętności nabierzesz wraz z praktyką.

Dzięki za przeczytanie ”Jak zarabiać na Instagramie z webePartners?”. Daj znać w komentarzu co o tym myślisz? Czy wykorzystasz tą strategie?

Masz jakieś pytanie? Skomentuj, a ja odpowiem najszybciej jak będę mógł!

Oceń Wpis!
[Total: 2 Average: 5]
Zostaw:
  •  
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Ta witryna używa ciasteczek. Pozostając na stronie zgadzasz się na ich użycie. Czytaj więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close