Jak rozsławić FanPage Na Facebook’u? Za darmo

Facebook jest bardzo przydatnym narzędziem podczas rozpowszechniania treści. Mówiąc o treści, mówię tu prawie o wszystkim stworzonym przez nas.
Bardzo przyjaznym interfejsem oraz łatwością w użyciu cechuje się Facebook, a dokładniej FanPage na nim założony. Najtrudniejszą rzeczą jest jego rozpowszechnienie.
Prowadzenie fanpage na Facebooku
Pierwszą rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę jest temat FanPagu oraz jakość jego prowadzenia. Temat po prostu musi przyciągać sam w sobie uwagę ludzi, może być uniwersalny dla każdej grupy wiekowej, bądź celowy, mierzący w daną grupę ludzi. Sposób prowadzenia to bardzo ważny punkt naszego FanPagu. Kolejną bardzo ważną rzeczą w strony na Facebooku jest nasza aktywność, czyli częstotliwość dodawania postów. Standardowo 3 posty dziennie. Jeśli nie będziemy aktywni stracimy grupę odbiorców.

Promowanie fanpage na Facebooku
Rozsławienie FanPage na Facebooku może nastąpić poprzez „like za like” czy „share za share”. „Like” to polubienie danych treści im więcej like-ów, tym lepiej, ponieważ treść dociera do większej rzeszy osób. Zostaje wyświetlona w proponowanych stronach do polubienia. Polubienie na Facebooku to coś w stylu „łapki w górę” – poparcia danej treści, zgadzania się z nią, bądź po prostu oznaka podobania się społeczności.
Programy te zakładają, że zarejestrowani ludzie, gdy polubią FanPage innego zarejestrowanego, to i on odwdzięczy się tym samym. To samo tyczy się udostępniania. Oznaczaj i udostępniaj się ze stronami o podobnej tematyce. Strony takie znajdziesz z łatwością w wyszukiwarce internetowej.
W celu rozsławienia można również zakasać rękawy i rozwieszać na mieście ulotki z zawartym w nich adresem do Fan Page. Ludzie czytając z zainteresowaniem broszurę o ciekawej tematyce z pewnością będą chcieli dowiedzieć się więcej. Do tego przysłuży im nasza strona. Można także powiedzieć swoim znajomym o tym przedsięwzięciu. Jest to tak zwany Marketing Wirusowy. Jeden usłyszy i przekaże dalej.
Ostatnią rzeczą, jaką możemy zrobić, żeby rozsławić FanPage Na Facebooku jest wykupienie reklamy. Koszt reklam na Facebooku zależy od Ciebie. Możesz wybrać dzienny lub całkowity budżet, a także ofertę według modelu CPM (koszt tysiąca wyświetleń) lub CPC (koszt kliknięcia). Zapłacisz tylko za uzyskane kliknięcia i wyświetlenia do wysokości kwoty określonej w budżecie. Kosz i budżet zestawu reklam.