Jak promować program partnerski? Najlepsze sposoby promocji linków

316
0
Share:
Najlepsze sposoby promocji linków

Produkty możesz promować na wiele sposobów. Najpopularniejszą metodą jest reklama na stronach odpowiadających tematycznie ofercie. Do tego celu możesz wykorzystać popularne platformy jak WordPress, Wix, Joomla czy Blogger.

Możesz także promować produkty poprzez pisanie komentarzy na forach, blogach, grupach na Facebooku czy poprzez inne portale społecznościowe.

Jest wiele możliwości promocji, poniżej szczegółowy opis sposobów na promocję swoich linków partnerskich.

Najlepsze sposoby promocji linków

Wpis na blogu

Rozpoczęcie bloga jest jednym z najłatwiejszych sposobów promowania swoich linków partnerskich. Prowadzenie bloga ma kilka zalet, najlepszą z nich jest automatyzacja. Możesz łatwo dodać link partnerski w każdym swoim wpisie.

Prowadzenie bloga to jedno, bo trzeba trochę znać się na pozycjonowaniu, żeby nasze wpisy były wysoko w wyszukiwarce. Ruch na naszą stronę możemy kierować z social mediów, ale ten z wyszukiwarki jest najlepszy.

Posty, banery na blogu są świetnym sposobem promowania swoich linków.

Fora

Fora tematyczne to bardzo dobry sposób na promocje naszych linków. Wystarczy wpisać w google np. zarabianie w internecie forum. I wyskakują nam najpopularniejsze fora. Promujemy poprzez komentowanie, dodanie odpowiedzi z linkiem, wpisu autorskiego itp.

Najlepszy sposób to stworzyć wiarygodny profil i dawać wartość, a ludzie chętniej będą wchodzić w nasze linki. Dostępność jest ogromna, gdyż w grę wchodzą filmy, gry, suplementy, finanse wprawdzie wszystko. Ważna w tym przypadku jest wiarygodność oraz wiedza.

Email

E-maile to bardzo wszechstronny sposób promowania linków afiliacyjnych. Istnieje wiele sposobów wykorzystania do tego celu e-mail marketingu.

Jednym ze sposobów wykorzystania marketingu e-mailowego do promowania linku jest newsletter na stronie. Gdy ktoś odwiedza Twój blog, możesz dać mu możliwość zapisania się na newsletter. Jeśli się zgodzą, możesz wysłać powitalną wiadomość e-mail i powiązać z nią swój link partnerski. Robiąc to, ważne jest, aby tworzyć ciekawe maile.

Facebook

Miliony ludzi codziennie loguje się na Facebooka. Jeśli nie masz własnego profilu, możesz założyć fanpage lub grupę. To łatwy sposób na promowanie linku afiliacyjnego. Na Facebooku możesz podzielić się wszystkim na temat swojej marki. Dołączyć do grupy i tworzyć ciekawe posty zachęcające do wejścia w link.

Publikuj zdjęcia, twórz ankiety i nawiązuj kontakty. Możesz także mieć własną grupę na Facebooku. Może być publiczna albo prywatna. Chociaż Twoja grupa może być przeznaczona specjalnie dla Twojego bloga lub programu, korzystniejsze może być posiadanie grupy na Facebooku poświęconej niszy, w której się znajdujesz. Kontynuując temat prowadzenia bloga poświęconego remontom domów, możesz mieć grupę na Facebooku poświęconą niedrogiemu wystroju wnętrz itp.

Na FB łatwo udostępnisz swój link partnerski członkom grupy. Jeśli zobaczysz, że ktoś szuka odpowiedzi, porady związanej z tym czym się zajmujesz; warto wrzucić link z odpowiedzą itp. Zaangażować się w dyskusje. Użyj swojej osobistej strony na Facebooku.

Znany każdemu spam po grupach, promocja fan page odnośnie filmów, gier, hacków itd. przynosi ogromne korzyści, lecz tutaj musimy wykazać się dużymi chęciami i upartością. Dodatkową przeszkodą są zabezpieczenia FB, ale to też da się obejść.

Instagram

Instagram oferuje bardzo dużo możliwości. Przy odpowiednim zaangażowaniu w bardzo krótkim czasie możemy zdobyć dużo obserwujących. Radze zacząć promować linki po zdobyciu 200 obserwujących.

Na sam początek tworzymy treści i skupiamy się na wiarygodności. A później wrzucamy link w bio i promujemy oferty w postach, zachęcając do wejścia. Oczywiście raz na jakiś czas. Jeśli masz 10000 obserwujących lub więcej, możesz wrzucić link do swojej relacji, a ludzie mogą łatwo przesuwać palcem w górę i wejść w Twój link partnerski.

Twitter

Czy wiesz, że na Twitterze jest około 7000 tweetów na sekundę? To ponad 700 000 000 tweetów dziennie. Te liczby są astronomiczne i niewykorzystanie ich na swoją korzyść byłoby głupie. Utwórz konto na Twitterze dla swojej strony i obserwuj podobne konta lub ich obserwujących, aby poinformować ich, że działasz. Aktywność jest bardzo ważna. Dobór odpowiednich hashtagów także.

Możesz także promować wzajemnie swoje konta w mediach społecznościowych. Na przykład, jeśli masz już konto na Facebooku i właśnie założyłeś Twittera, fajnie będzie poinformowanie obserwujących na FB o nowo utworzonym koncie na Twitterze.

Jest to łatwy sposób na zdobycie obserwatorów na wielu platformach. Możesz umieścić swój link partnerski w swoim opisie na Twitterze lub w prostym tweecie. Możesz także używać hashtagów związanych z produktem lub usługą, którą promujesz.

YouTube

Fakt, że Youtube powoli traci znaczenie, jako miejsce reklamowania swojej kampanii wynika z tego, że serwis ten blokuje coraz więcej linków, a zatem promocja jest ograniczona. Plus jest taki, że i to się da ominąć!

Konta a najlepiej kilka to podstawa. Posiadanie niszy, która ma mało konkurencji pozwoli nam na stworzenie wideo, a następnie wypromowanie go takimi stronami jak ​ytmonster, hitleap, ​które oferują darmowe wyświetlenia.

LinkedIn

Kiedy jesteś otoczony współpracownikami lub rówieśnikami, są oni znacznie bardziej skłonni do pomocy, dokonując zakupów za pośrednictwem linku partnerskiego. Możesz również użyć swojego profilu na LinkedIn. Jeśli jeszcze go nie masz, jest to zasadniczo CV online. Możesz umieścić swój link partnerski w sekcji wstępnej swojego profilu. Tutaj opisuje dokładnie jakie możliwości daje LinkedIn.

Reklama

Wiele osób promuje swoje linki partnerskie za pomocą reklam. Niezależnie od tego, czy te reklamy są na Facebooku, Instagramie, Google Ads czy na Twoim blogu, jest to powszechny sposób reklamowania linku partnerskiego.

Mówiąc o reklamie, ważne jest, aby wspomnieć, że nigdy nie powinieneś wyświetlać reklam, które bezpośrednio zawierają Twój link afiliacyjny. Może to spowodować zablokowanie twojego linku, konta. Możesz używać reklam, aby łączyć ludzi ze stronami docelowymi (tzw. landing page), które mówią więcej o Twoim linku partnerskim, opisują produkt itp.

Wpisy gościnne na blogach

Nie każdy ma czas lub ochotę na stworzenie swojego bloga. Zajmuje to dużo pracy i trzeba czekać na efekty. Niezależnie od tego, czy masz swojego bloga, czy nie, jest to świetny sposób, aby nie tylko udostępnić swój link partnerski, ale także nawiązać kontakty i zyskać.

Wpis gościnny jest dokładnie tym, na co wygląda, jesteś gościem na czyimś blogu i udostępniasz treści, które są istotne dla ich odbiorców. Dzięki temu możesz dotrzeć do zupełnie nowej publiczności i potencjalnych klientów. W zależności od Twojego statusu możesz mieć więcej szczęścia, kontaktując się na początku z mniejszymi twórcami blogów. Są chętni do darmowych treści na swoim blogu i zwykle kosztuje ich tylko to, że sam siebie wypromujesz.

TikTok

Nie mogło zabraknąć TikToka. Twierdze, że jest najpopularniejszym portalem w zestawieniu. A co za tym idzie? Daje ogromne możliwości zarobkowe. Tworząc ciekawy kontent – można zbudować wielką społeczność i dotrzeć do setek osób za darmo! A wtedy już, krótka droga do wejścia w nasz profil i prosto do strony docelowej.

 

Podsumowanie

Marketing Afiliacyjny to świetny sposób na zarabianie w internecie. Jak widać powyżej, możesz promować swoje linki na kilka sposobów. Bądź kreatywny i korzystaj z mediów społecznościowych. Mam nadzieję, że ten wpis dał ci kilka pomysłów, które możesz zastosować w praktyce.

Oceń Wpis!
[Total: 2 Average: 5]
Zostaw:
  •  
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Ta witryna używa ciasteczek. Pozostając na stronie zgadzasz się na ich użycie. Czytaj więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close